ERP, SCM ir CRM programų integracija

Kiekvienam verslo savininkui yra svarbu išlaikyti įmonę aukštose pozicijose sparčiai besikeičiančioje ir pasaulinėje užsakomųjų paslaugų aplinkoje.

Šiame straipsnyje aptarsime tokias sistemas kaip CRM, SCM ir ERP sistemą, kurios padeda verslui valdyti savo procesus bei išlikti konkurencingais.

ERP, CRM, SCM palyginimas

Jei jums reikia apibūdinti SCM CRM ir ERP bei jų skirtumus, nepamirškite, kad tai gana sudėtinga. Pradėkime nuo ERP ir CRM palyginimo. Abi šios sistemos susijusios su kontaktais, užsakymais ir įmonėmis. Apsvarstykime jų skirtumus.

Sistemų vartotojai

Pagrindinis skirtumas yra šių sistemų vartotojai: pardavimo ir klientų palaikymo vadybininkai naudoja CRM; ERP vartotojai atkreipia dėmesį į logistiką ir procesus. Jie yra vidiniai ir susiduria su tiekėjais.

CRM tikslas yra sekti sąveiką su klientais, o ERP turi spręsti programinę įrangą verslo procesams tvarkyti.

Santykių su klientais valdymas

Santykių su klientais valdymas yra „front-office“ sistema, kuri turi standartizuoti bendradarbiavimą su klientais ir juos supaprastinti, tvarkyti pardavimo planą, kurti informacijos suvestines ir reikšmingas ataskaitas.

Be to, ji gali stebėti tokius išteklius kaip laikas ir pastangos, pagreitinti pardavimo procesus, automatizuoti klientų aptarnavimą, nustatyti perkamiausias paslaugas ir produktus, valdyti atsargas, prižiūrėti verslo kontaktus, dalytis klientų profiliais su kitais komandos nariais ir kt.

ERP sistema

ERP sistemos sustiprina skirtingų departamentų teikiamus duomenis ir tvarko bei automatizuoja pagrindines verslo užduotis ir veiklą, apimančią apskaitą ir finansus, pirkimus, personalo ir darbo užmokesčio fondus, gamybą, tiekimo grandinės valdymą, paskirstymo proceso valdymą, paslaugų žinių bazę, projektų valdymą.

Taip pat ERP sistemos gali sumažinti papildomas užduotis, sumažinti išlaidas, standartizuoti pagrindinius verslo procesus ir juos paspartinti.

CRM atkreipia dėmesį į pardavimų didinimą, tačiau ERP yra orientuota į išlaidų mažinimą.
Visas tiekimo grandinės tinklas turi apimti tiek ERP, tiek CRM valdymo sistemas.

Įmonės išteklių planavimo tikslai

  1. Prieiga prie reikalingų duomenų.
  2. Patobulinkite aptarnavimo patirtį.
  3. Gerinti konkurencingumą.
  4. Modernizuoti verslo sistemas ir procesus.
  5. Automatizuokite pagrindinius sprendimus.
  6. Veiklos efektyvumo didinimas.
  7. Investicijų grąža.
  8. Sumažinti atsargų kainą.

SCM apibrėžimas

SCM iš esmės yra paslaugų ir prekių srautas. Tai apima visą proceso metu vykdomą atsargų, prekių judėjimo ir žaliavų sandėliavimo procesą. Papildomas sėkmingo tiekimo grandinės valdymo tikslas yra sumažinti įmonės atsargų išlaidas.

SCM tikslas

SCM tikslas yra padėti tiekimo grandinės darbuotojams visais lygmenimis. Tai yra pagrindiniai tikslai:

  • sumažinti atsargų kainą,
  • pagerinti pardavimus,
  • patobulinti tiekimo grandinės narių koordinavimą ir bendradarbiavimą.

SCM sistemai reikalingas produkto planavimas, prognozavimas, atsargų kontrolė, gamyba, produktų platinimas ir kt. Tiekimo grandinės valdymas yra bendradarbiavimo procesas, kai tiekimo grandinės partneriai bendradarbiauja su produktų perpardavėjais, kad pasiektų gerų rezultatų. Programinės įrangos sprendimai padeda jiems sinchronizuoti visus procesus.

Bendras palyginimas

Taigi, kai įmonės kartu įgyvendina ERP ir CRM, joms nereikia jaudintis dėl įvairių duomenų bazių sinchronizavimo. Tai pašalina rankinius procesus ir padeda pagreitinti darbo eigą, didina klientų pasitenkinimą. Be to, CRM ir ERP integravimas padidina IG ir sumažina atsargų išlaidas.

Tiek CRM, tiek ERP sistemos saugo reikiamą sąskaitos ir kontaktinę informaciją. Jie sėkmingai papildo vienas kitą: ERP susidoroja su sandėlio, siuntimo ir atsiskaitymo adresu, o CRM daugiausia dėmesio skiria pardavimų ir klientų palaikymo tikslams.

Be to, tiekimo grandinės valdymo ERP teikia tokią naudą: geresnį produktyvumą ir mažesnes išlaidas; didesnis klientų išlaikymas; automatizuota darbo eiga; greitas užduočių atlikimas; konkurencingumą.

Pabaigai

Straipsnyje aptarėme ERP, SCM ir CRM programų integraciją į įmonės veiklos procesus. Išvardinome jų pagrindines funkcijas bei naudą organizacijai.

Daugiau informacijos apie tai galite sužinoti contourenterprise.lt

Panašūs įrašai

Kodėl verta drausti krovinius?

Be abejo vienas iš svarbiausių dalykų, kuriuos reikėtų apsvarstyti ruošiantis gabenti didelę siuntą yra krovinių draudimas. Gabenant krovinį, jo sunaikinimo ar vagystės atveju vežėjo...

Vertimų paslaugos – keliaudami jauskitės saugiai

Keliauti mėgsta daugelis, pastaruoju metu tą daryti yra ne tik labai lengva, bet ir gana pigu, todėl nieko keisto, jog atsiranda vis daugiau norinčių...

Termoizoliacinės medžiagos

Veiksminga termoizoliacija jokiu būdu nėra tik pareiga vykdyti vis griežtėjančius šilumos izoliavi­mo normatyvus. Juk energijos kaštų taupymas, be jokios abe­jonės, yra naudingas ir pačiam...

Paskutinės naujienos